Gmina Skołyszyn zrealizowała zadanie pn. : „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Skołyszyn, w ramach programu priorytetowego: usuwanie odpadów azbestowych Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych”.

Zadanie zostało zrealizowane dzięki wsparciu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w  Rzeszowie.

Zadanie polegające na odbiorze, załadunku, transporcie i utylizacji płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich pochodzących z rozbiórki dachów budynków z terenu Gminy Skołyszyn oraz ich przetransportowania do miejsca utylizacji zostało zrealizowane z dotacji udzielonej w ramach umowy dotacji Nr  4648/2024/OZ/R/DA z dnia 27.02.2024 r. zawartej z  Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, ul.  Zygmuntowska 9, 35-025 Rzeszów. Koszt zadania wyniósł: 12 318,80 zł brutto.

Zadanie zostało zrealizowane w okresie od dnia 27.02.2024 r. do dnia 20.05.2024 r.

SKMBT C22424061910290 0001