OGŁOSZENIE

Nr 10/2023

Wójta Gminy Skołyszyn

z dnia 12.06.2023 roku

Celem przygotowania dokumentów do ewentualnego uzyskania dofinansowania zadania pn: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, Wójt Gminy Skołyszyn informuje zainteresowanych mieszkańców, że prowadzony jest nabór wniosków na  ww.  zadanie.

Zgłoszenia w sprawie odbioru i utylizacji azbestu należy dokonać w terminie do  dnia  19 czerwca 2023  r. w siedzibie Urzędu Gminy Skołyszyn, Referat Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Handlu, pokój Nr 19.  Po upływie tego terminu wnioski nie będą rozpatrywane w roku bieżącym.

Odbiór azbestu od wnioskodawców będzie realizowany w przypadku, gdy Gmina Skołyszyn uzyska dotację na zadania z zakresu usuwania azbestu ze środków zabezpieczonych na  ten  cel przez WFOŚiGW w Rzeszowie oraz NFOŚiGW w Warszawie.

Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w  godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400  lub  telefonicznie pod nr tel.: 13 4491734.