W związku z realizacją zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Skołyszyn, w ramach programu priorytetowego: Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, Wójt Gminy Skołyszyn informuje, że od dnia 25 lipca 2022 roku odbierane będą zdemontowane płyty azbestowo-cementowe od mieszkańców, którzy złożyli wniosek w Urzędzie Gminy Skołyszyn, 38-242 Skołyszyn 12 w terminie do dnia 30.06.2022 roku.
Dokładny termin odbioru azbestu będzie w najbliższym czasie ustalony indywidualnie przez Wykonawcę – Pana Radosława Rokosz, Firmę Remontowo-Budowlaną „RAGAR”, os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków.
Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400 lub telefonicznie pod nr tel.: 13 4491734.
Niniejsze ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skołyszyn, na tablicach ogłoszeń w sołectwach Gminy Skołyszyn oraz poprzez zamieszczenie na stronach internetowych https://bip.skolyszyn.pl i https://skolyszyn.pl.