Wójt Gminy Skołyszyn informuje, że uzyskał dofinansowanie ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie w kwocie 6 000,00 zł brutto na zadanie pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Skołyszyn, w ramach programu priorytetowego: Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
W związku z powyższym, niezwłocznie po wyłonieniu Wykonawcy na ww. zadanie, odebrane zostaną zdemontowane płyty azbestowo-cementowe od mieszkańców, którzy złożyli wniosek w Urzędzie Gminy Skołyszyn do dnia 30.06.2022 roku.
Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400 lub telefonicznie pod nr tel.: 13 4491734.
Niniejsze Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skołyszyn, na tablicach ogłoszeń w sołectwach Gminy Skołyszyn oraz poprzez zamieszczenie na stronach internetowych https://bip.skolyszyn.pl i https://skolyszyn.pl.