Wójt Gminy Skołyszyn informuje, że uzyskał dofinansowanie ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz  ze  środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w  Rzeszowie w kwocie  6 000,00 zł brutto na zadanie pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Skołyszyn, w ramach  programu priorytetowego: Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.

W związku z powyższym, niezwłocznie po wyłonieniu Wykonawcy na ww. zadanie, odebrane zostaną zdemontowane płyty azbestowo-cementowe od mieszkańców, którzy złożyli wniosek w Urzędzie Gminy Skołyszyn do dnia 30.06.2022 roku.

Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w  godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400  lub  telefonicznie pod nr tel.: 13 4491734.

Niniejsze Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skołyszyn, na tablicach ogłoszeń w  sołectwach Gminy Skołyszyn oraz poprzez zamieszczenie na stronach internetowych https://bip.skolyszyn.pl  i  https://skolyszyn.pl.